2016年8月10日 星期三

皮膚分析你都信?原來係女人慳錢指南針


皮膚分析你都信?原來係女人慳錢指南針

有人話「皮膚分析咪好似睇相佬,隨時呃你十年八年,唔準嘅話會累人買錯療程用錯護膚品……」咁嚴重? 但你又不能話佢錯,重點係,你有冇搵到個好準的睇相佬,好視乎你做的皮膚分析或皮膚測試分析得準唔準!


專業同深入的皮膚分析,可以深入皮膚紋理,對輪廓分析亦有全面及準確的報告,就好似指南針,話到畀你知皮膚到底想要什麼,所以皮膚分析直接影響之後做療程的回報,可以將時間和金錢投資到更皮膚需要的療程上,皮膚先會真正受惠,做的療程和產品也變得有價值、高回報。


做可靠的皮膚測試、夠的皮膚分析,邊度?

現時市面較最歡迎的皮膚分析包括:

邊間專業皮膚分析Professional
熱門皮膚分析
使用中的品牌
1.  Magic Ring
SK-II
2.  720 Scan Genius
Clinicz
3.  Skin Vision
Shiseido
4.  Visia
Bioderma, reenex
5.  Beauty Laboratory 9000
Fancl


1.      Magic Ring 皮膚分析儀
Magic Ring 皮膚測試過程好簡單,大約只需要5分鐘便完成,BA會拿着大如半張臉的儀器,對準面頰的位置拍下一張的照片,一次過分析肌膚的抗皺、緊緻、細滑、白晳和光澤度,每項有分數,以100分為滿分,可以比較自己肌膚年齡在同齡女性中排第幾位,Magic Ring會預測到最好和最差的肌膚!更講到即使在化妝後都能準確分析肌膚的狀態,當然體貼送上花茶也為服務加分。


2.      720 皮膚紋理及輪廓分析系統
720 皮膚紋理及輪廓分析(720 Scan Genius) 有兩Part皮膚紋理+輪廓分析。720 輪廓分析要坐入好似太空倉的房3D立體定點上下左右720度影低客人輪廓線,不經人手全自動化操作,之後會分析個人輪廓的黃金比例。皮膚分析就用顯影儀器睇皮膚三角紋理,分析水份、彈性、色斑、紋理、油脂、毛孔、暗瘡粉剌角質層等問題。好多女生試過都鍾意左坐「太空倉」,好可惜720 皮膚紋理及輪廓分析只得Clinicz有。


3.      Skin Vision全能皮膚分析機
Skin Vision II全能皮膚分析機先卸妝,五分鐘再先可以正式開始做皮膚分析,用機頭方法,分析肌膚的水份、油脂、新陳代謝、透白度、彈性、油脂、黑色素、角質等指數Shiseido還可享用花茶及Parlour小點,體驗過程很舒適但就先買嘢Join member就有得book時間去做。


4.      Visia皮膚測試儀器
Visia皮膚測試儀器可以定位鎖定臉頰和前額位置,用多重光譜影像科技分析皮膚的表皮特徵,好似斑點、色素、皺紋、皮膚紋理、毛細孔、油脂分佈和自然膚色,顯示的3D立體圖從3個角度(正面/左側/右側),360記錄表層和深層皮膚狀況,利用膚質的整體狀況,計算出客人的肌膚年齡,Bioderma每間分店都有


5.      Beauty Laboratory 9000
Beauty Laboratory 9000主要看皮膚的水分、毛孔及色素,用儀器放到面上3個位置下巴、臉、鼻,然後皮膚圖會在電腦上放大50倍的照片顯示出來Fancl BA皮膚圖和手上筆記的各種皮膚年齡對比,而得出皮膚年齡水份,準不準各有看法。Fancl皮膚分析免費,隨時可到門市做。


皮膚分析也有陷阱?
皮膚會跟住年齡、季節、生活日常而變化所以皮膚分析是需check住,最少一年二至四次,特別在轉季時進行。但個個女人都想追求靚的皮膚,卻在追求過程中走錯冤枉路絶對係女生的日常…..這些黑暗經歷只有女人才明白因為就連皮膚分析也有陷阱,做錯不夠準確的皮膚分析就好似迷路時被人亂指方向走錯路影響深遠。曾有SIS做過一次水份測試,沒有落妝就在面上嘟幾下,便說是皮膚缺水,累她多做了水潤療程爆晒瘡再做另一個專業的皮膚分析才知原來是油性皮膚令人激氣!而且儀按在面上的力度不同數據結也會不同,勁求其更沒有科學根據。

專業皮膚分析 識睇一定睇皮膚三角紋理
其實只要用機照下皮膚底層,如果見到整齊三角紋,就代表皮膚好靚,唔一定要知幾分或肌膚年齡因為最講到皮膚需要的就是皮膚自己;皮膚紋理一目了然,將皮膚問題全數反映了。比較專業的醫學美容中心會自設Clinical Department及用醫院級管理的DCIMS醫療電子系統,每次療程時做的皮膚分析紀錄都會自動上載到系統,由專業醫生智能追蹤及監察客人的療程進度,客人亦可以好清楚看到效果成件事聽落令人放心。


講了咁多,係時候推介,推介得最準皮膚分析或皮膚測試,就比最新做720皮膚紋理及輪廓分析最吸引宜家仲可以免費體驗,去呢度登記就得:medGene 720 ScanGenius-Specialist in HK


你也感興趣的話題:




沒有留言:

張貼留言